Surf & Kite

HBS Surf og Kite danner rammerne for et aktivt fællesskab hvor Wind og Kite surfere mødes til hyggeligt samvær, erfaringsudveksling og naturligvis masser af surfing.

HBS Surf & Kite råder over faciliteter til opbevaring af udstyr så man ikke nødvendigvis skal fragte udstyr frem og tilbage.

Har du aldrig windsurfet før kan du melde dig til vores windsurferskole. Du kan finde træningsaftnerne på Aktivitetskalenderen.

Klubben har windsurfer udstyr du kan låne til at starte med. Er du interesseret, kan du kontakte lederen af surfskolen (klik her).

Vi tilbyder ikke kitesurferkurser, men råd og hjælp til at komme i gang. Kontakt surf udvalget (klik her)

Prisen for medlemskab finder du her (klik her), og indmeldelse kan enten ske elektronisk (klik her) eller ved at kontakte HBS´s kasserer (klik her).

HBS Surf & Kite holder til på Sanatorievej 2, 6710 Esbjerg V.