Invitation til intro/informations møde mandag d. 28-04-2014

Velkommen til sæsonen 2014 til alle windsurfere og forældre i Ho bugt sejl klub.

Temperaturen begynder at stige i vandet mens foråret melder sin ankomst, og det betyder at den første tur på vandet begynder at nærme sig.
Vi starter sæsonen med at mødes i klubhuset mandag d. 28. april klokken 17-18 til et informations møde og hygge.

Første information får I dog her, så I allerede nu kan afsætte tid kalenderen og begynde at glæde jer. Siden vi gik i surf-vinter-hi, har vi valgt at lave nogle ændringer til den nye sæson, som vi vil uddybe på mødet. Vi har blandt andet valgt at oprette to nye hold. Et for øvede junior hver torsdag og et træningspas hver lørdag formiddag for alle der har gennemført Windsurfer Diplom 1. I den forbindelse er der også sket en ændring af fordelingen af instruktører på vores surfhold for den kommende sæson (se nedenfor). Som vi plejer har vi delt sæsonen op i to dele afbrudt af sommeren, hvor første del strækker sig fra uge 18-26.

Hold træning 2014:

Mandag fra kl. 16:30-19:00: Junior begynder; med første træning mandag d. 5 maj 2014

instruktører: Simon Nørgreen, Sune Jensen,  Jonas Bech Andersen, Benjamin Brandt Nissen, Nicolai Frandsen & Anders Bredgaard Thuesen

Torsdag fra kl. 16:30-19:00: Junior øvede; med første træning torsdag d. 1 maj 2014 NYHED

instruktører: Glenn Ludvigsen, Lars Thyme & Klaus Lund

Torsdag fra kl. 17:00-19:30: Voksen begynder; med første træning torsdag d. 1 maj 2014

instruktører: Kasper Gaj Nielsen +

Lørdag formiddag (tidspunkt vil blive oplyst på mødet): Ekstra træning for alle med Windsurfer Diplom 1; NYHED

instruktører: Kasper Gaj Nieslen, Benjamin Brandt Nissen, Nicolai Frandsen & Anders Bredgaard Thuesen

Vi vil informere mere om holdtræningerne samt om vores andre arrangementer i løbet af sæsonen. Så kom og få en god og hyggelig start på den nye sæson mandag d. 28 april kl. 17.

De bedste surf hilsner
Windsurf afdelingen Ho bugt