HBS Pinsetur 2011

13/03-2011

Pinsetur
sidste frist for tilmelding!

Hej sejlere
Så er det sidste chance for at opleve en af forårsklassikkerne i HBS nemlig Pinseturen, som i år går til Mariager Fjord, hvor vi med udgangspunkt fra Mariager Camping vil sejle rundt  på fjorden, nyde grillmad med vin i stride strømme, og i det hele taget nyde at være på østkysten et par dage med vore joller og telte. En herlig forsmag på sommerens sejladser. Der ikke kun er for Wayfarer joller, men for alle medlemmer i HBS uanset fartøj. Der er tale om tursejlads og hygge i særklasse. Rigtig velegnet for begyndere og familier.

Tilmeld dig nu - se nedenfor!

Jeg tilmelder os til campingpladsen i morgen, mandag, så vi kan være sikre på de gode pladser ned til vandet.

Med sejlerhilsen

Gunnar

20/02-2011

Fra Mariager Camping har vi fået denne melding:

Hej

Tak for din forespørgsel - I skal være velkommen på Mariager Camping i pinsen.
Da pinsen er en af vore absolutte højtider - har jeg brug for hurtigst muligt at få at vide hvor mange personer og telte i er, samt hvor store teltene er.

Forhåndsreservationer gælder for hele pinsen fredag-mandag.

kenneth

Mariager Camping
Ny Havnevej 5a
DK-9550 Mariager
Tlf. (+45) 9854 1342

Tilmeld til Gunnar senest 14. marts 2011

guk@esenet.dk   -   tlf. 4242 3364

HUSK at angive hvor mange I kommer og hvad I bor i (lille telt, stort telt, campingvogn o.s.v.)

09/01-2011

Pinsetur 2011

Der er et seriøst forslag til pinse tur til Mariager Fjord med udgangspunkt fra Mariager Camping - www.mariagercamping.dk

Forslaget vil blive livligt drøftet på havnen de næste par måneder over en kop kaffe eller en øl og lidt citronmåne eller en anden langtidkonserveret sejlerkage.

Gunnar W 3364