Ho Bugt Sejlklub

Hej alle kapsejlere.

Så er det tid til at få pudset den teoretiske form af inden det for alvor går løs med den første onsdags sejlads d. 28 april.

Vi vil igen i år prøve at lave en hyggelig og spændende aften, hvor vi gennemgår, diskuterer og analyserer forskellige situationer man kan havne i når man sejler kapsejlads.
Vi vil også lave en lille individuel teoretisk kapsejlads på ternet papir. En lille sjov leg som giver et godt billede af hvor stor betydning selv små vindskift kan have på udfaldet af en sejlads. I den forbindelse må
I gerne tage en ganske almindelig vinkelmåler og en lineal med hvis I har mulighed for det.

Er der nogen som skulle have specielle ønsker eller forslag til aftenen, er I velkommen til at sende en mail til undertegnede, så vil vi prøve at få det med i programmet.

Det er nok gået op for alle, at vores kære gamle klubhus er blevet væltet (se andet sted, klik her), og vi derfor ikke kan være der. I den forbindelse har Michael være så flink at tilbyde, at vi kan bruge et lokale på hans arbejdsplads, Rambøll, til dette lille arrangement.

I behøver ikke tilmelde jer til denne aften og kan bare dukke op, men hvis I ved I vil deltage må I meget gerne sende en mail til mig, så vi har en ide’ om hvor mange vi bliver.

Dato:      Onsdag d. 31 marts kl. 19:00
Adresse: Dokken 10, 6700 Esbjerg. (RAMBØLL)

W-Hilsner.
Kapsejladsudvalget: Ebbe, Bjarne, Michael, Claus & Thomas.

Forslag til aftenen og tilkendegivelse for deltagelse kan mailes til Thomas på tbk@esenet.dk