Ho Bugt Sejlklub

Fritidsudstilling på Dyrskuet i Varde.

En kort rapport fra den kolde og blæsende station på dyrskuet!

Hej Jens!
Vi havde kun besøg af ganske få.
Vi troede ellers, at placeringen lige ved opvisningspladsen ville være ideel, det var den måske også, hvis vejret havde været bedre.
På grund af den udsatte placering, blæsten og den lave temperatur gik de fleste blot forbi vores stand, jeg tror kun, der var en enkel seriøs.
Blæsten var så kraftig at vi "rebede" to huller ned mens vi var der, og så langt ned som muligt til aften. For ikke at risikere at få "Bindegal" var jeg inde og kontrolllere "fortøjninger" sent fredag aften.

W-hilsen
Vagn

Formiddagsholdet havde samme oplevelse, men som "underholdning for os" løftede naboteltet bagenden ca. 1 meter midt på formiddagen!

Ærgerligt at vejret ikke var mere sejlervenligt, så vi kunne få flere i tale! Vi ville gerne have strakt sejl på de udstillede både, men selv det lille optimist sejl måtte vi bjærge efter 5 - 10 minutters basken i blæsten.

Bortset fra det, var det meget positivt at tale med de interesserede der trods vejret kom forbi, og vi har håb om at vi senere vil se nogle af dem i klubben i Hjerting.

W 1740 RAS