Ho Bugt Sejlklub - kapacitet plan.

Ved Generalforsamlingen 2019 blev det på baggrund af et indkommet forslag fra Thomas Krogsgaard besluttet nedenstående, "Bestyrelsen pålægges at fastlægge et max antal ikke sejlende medlemmer, der kan være medlem af Ho Bugt Sejlklub".

Ho Bugt Sejlklub, ønsker at have en klar profil som sejlklub, dels for at sikre at medlemmerne også får adgang til den aktivitet de er tilmeldt, og dels for at sikre at der er balance mellem tilbud og medlemmernes forventning.

Bestyrelsen har arbejdet på hvorledes et sådant kunne blive implementeret, og løsningen er at Ho Bugt Sejlklub definerer sin kapacitet, det er gjort inden for de typiske aktiviteter og adgang til faciliteter, kapacitetet fremgår af nedenstående liste.

Kapacitets liste:

300.
Morgenbader.
150.

Der vil blive oprettet en venteliste således at man kan tilmelde sig den aktivitet man ønsker og således have reserveret en plads til næste gang der blive kapacitet på et hold eller en facilitet.

November 2020