OBS!!!!!!

Overdragelsen af vores nye klubhus står for døren med officiel indvielse den 17. september kl. 15.00.

Har du allerede betalt for en hylde er du naturligvis sikret en hylde i det nye klubhus. I det nye klubhus kan der vælges mellem to forskellige størrelser hylder:

Stor: L:330 x B:65 x H:47 (cm)

Lille: L:230 x B:65 x H:47 (cm)

Der vil naturligvis være prisforskel på de to typer hylder, men priserne er endnu ikke fastlagt, da dette kun kan gøres på en generalforsamling.

Hvis du ønsker en hylde i det nye klubhus, skriver du blot en mail til hyldeplads@gmail.com med navn og type på den hylde du ønsker. Hylderne vil blive tildelt efter først til mølle princippet, så se at få sendt en mail! Nummeret på din nye hylde vil blive tilsendt senest den 17. september. Hylderne i det nye klubhus kan benyttes fra den 18. september.

Har du udstyr liggende i containerne skal det være fjernet senest den 29. oktober. Udstyr der ikke er fjernet inden da vil herefter blive destrueret.

Jeppe Schmiegelow & Henrik Fur